برنامه های تبلیغاتی

  • نصب بیش از ۱۰۰۰۰ عدد پوستر در مراکز تجاری و اماکن پر بیننده
  • چاپ و توزیع ۲۰۰۰ عدد بروشور معرفی نمایشگاه
  • طراحی پایگاه اینترنتی تخصصی
  • ارسال پیامک های متناوب به بیش از ۲۵۰۰۰ نفر از متخصصین، مسئولین و دست اندرکاران
  • نصب تابلوها پرتابل از یک ماه پیش از برگزاری در کلیه مناطق تهران
  • پوشش خبری گسترده از طریق رسانه های معتبر و جراید کثیر الانتشار
  • درج آگهی در نشریات و روزنامه های تخصصی و عمومی
  • نصب تبلیغات در مسیر منتهی به محل برگزاری
  • نصب بالن در محوطه یک هفته پیش از برگزاری
  • تبلیغات در کتاب و ویژه نامه های نمایشگاه
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی به بانک اطلاعات مدیران و کارشناسان

پخش آگهی بازرگانی از طریق رسانه ملی و رادیوی سراسری (در صورت وجود اسپانسر مناسب)